Velkommen til bloggen min

Dette er det første innlegget i bloggen min. Jeg har egentlig ikke tenkt til å skrive i den før jeg er i USA, men jeg tenkte det var greit å ha et første innlegg før jeg drar.

Det er i dag akkurat 1 mnd til jeg drar til USA (drar den 12. aug). Først drar jeg til LA, med mellomlanding i London, og så skal jeg dra videre til Phoenix. Flyturen tar i alt 13t og 40min. Reiseruta i norsk tid er:

Fra Gardermoen 10:40
Lander i London 13:05
Fra London          17:15
Lander i LA          04:30

Men lokal tid ( i LA) er klokka 20:30 når jeg lander, så jeg får ikke akkurat se byen den dagen. Men jeg vet ikke helt hvor lenge jeg skal være i LA. Det kan hende jeg skal være der 1 dag, eller kanskje en uke. Men, siden skolen starter to dager før jeg drar fra Norge (10.aug) håper jeg egentlig ikke at jeg skal være i LA så lenge. Men det er alt jeg kommer til å skrive før jeg er i USA, tror jeg…

3 responses to “Velkommen til bloggen min

  1. Nå er det bare noen timer til du drar, jeg håper du får en kjempe fin tur og koser deg masse<3 Husk å ring meg,for jeg savner deg allerede.Love you baby<3

  2. kariiphoenix

    tusen takk, love you too<3

  3. Hei!
    Gratulerer med dagen di 16. oktober . From all of your aunts and uncle’s in Norway. Your cousins too of course.
    Aslak

Legg igjen en kommentar

