Welcome to Phoenix

Nå har jeg endelig kommet til Phoenix etter en natt i LA og en laaang flytur.

Flyturen gikk helt greit, fikk sovet ca 2 timer (11 timers flytur fra London) så har ikke fått sovet så mye på to døgn (under 10 t.) Da vi landa i LA var klokka ca 2100, været var overskyet og egentlig litt kjølig. Hotellet vi kom på var under middels bra og jeg måtte dele rom med 3 andre jenter (en av de som jeg kjennte) på et bitte lite rom. Jeg spiste også mitt første amerikanske måltid som ikke akkurat var så godt. men men. Frokosten dagen etter besto av en sandwich og en starbucks caffe🙂

Nå er jeg på et hotell i Phoenix og har akkurat spist pizza og er egentlig ganske klar for å legge meg, selv om klokka bare er ti over åtte på kvelden:P er veldig overtrøtt.

Da vi kom ut av flyplassen til Phoenix var det overskyet og utroolig varmt, fikk veldig sjokk for det var ganske kaldt på flyet.

I morra skal vi stå opp halv 8 og ha info og sånn fra kl 9. Host familien min kommer å henter meg på hotellet mellom 14 og 16 på ettermiddagen, så det blir spennende😀

Jeg vet ikke helt når neste gang jeg kommer til å skrive, men det blir nok før det har gått en uke :)  Bye bye =)

6 responses to “Welcome to Phoenix

  1. Hei Kari, så fint at du har kommet deg vel fram. Håper du får et fantastisk opphold Phoenix hos vertsfamilien. Mamma og pappa

  2. Åååh, håper alt går supert😀 virker skikkelig spennende😀

  3. Så godt å høre at du er vel framme! Gleder oss til å lese mer i bloggen din! Om ikke lenge er vi på samme kontinent og vi kan se på den samme månen samtidig!🙂 (klisjè) Vi er vaffal veldig glade i deg og har forsynt oss grovt fra garderoben din!😛

  4. Det høres så gøy ut å være på utveksling !!!
    Håper vertsfamilien din er snille og at du får det TOPP😀
    Savner deg<3

  5. Hi Cony! Starbucks første dagen kan man ikke klage på. Håper alt er bra med deg! Jeg flyttet til Oslo i går, og har en del rydding og ordning å gjøre de nærmeste dagene.. Du får sjekke bloggen min innimellom.. Glad i deg!

  6. saa bra at dere har forsynt dere av klaerne mine🙂 God tur til Cuba Ingrid, gleder meg til vi kan se paa maanen samtidig.😉 savner alle sammen, men har det veldig bra😉

Legg igjen en kommentar

