Foerste uka i Phoenix

Hei🙂

Det er en stund siden jeg har skrvet paa bloggen naa. Sorry, men har ikke faatt internet enda, og datane paa skolen har blokka facebook og wordpress😦

Paa mandag var foerste skoledag. Det var helt annerledes enn det jeg hadde tenkt meg. Alt var saa utrolig stort, og jeg har klart aa gaatt meg vill flere ganger xD Men det er bra at timene er saa korte da bare 45min. men saa er det bare 5 min mellom hver time ogsaa da. Og de er veldig strenge paa aa komme presist, dra naar klokka ringer ogsaa maa man ha hallpass for aa gaa paa do. Man har 3-4 (avhengig av fag) hallpass hvert semester, og hvis man ikke bruker de opp faar man poeng for de. Det er veldig rart at jeg har de samme seks fagene hver dag, og jeg har faktisk flere lekser naa enn jeg hadde paa notteroy.

I dag var jeg forresten paa salsa klubb. Det var veldig goy. Det eneste som er litt dumt er at vi laerer et nummer,  vi laerer ikke hvordan man danser salsa. Og det er foresten mange flere jenter enn gutter:P Skal kanskje joine enviromenal klubb ogsaa.

Savner alle sammen der hjemme, og lurer veldig paa hvordan dere har det.🙂

Det er foresten helt utrolig varmt her, tror ikke dere kan forestille dere det. I skyggen er det lissom 40 grader og ingen skyer! Og for aa bekrefte en ting om USA. ALT er mye stoerre her. Veiene, bilene, matposjonene, alt er skikkelig stort. Jeg visste det jo egentlig fra foer av, men det er utrolig rart aa se det med egne oyne.

Neste gang jeg skriver tror jeg blir naar jeg faar internet paa pc’n min. Vet ikke helt naar det skjer for det er ganske vanskelig. Men ha det bra saa lenge😀

5 responses to “Foerste uka i Phoenix

  1. Gøy å høre fra deg, lillesøs! Hjemme i Norge begynner jeg å ane høst-tendenser. Folk går med jakke og sånn.. Da hørtes det deilig ut med 40 grader, men det blir kanskje litt for varmt? Kos deg videre, vi snakkes!

  2. Endelig et nytt innlegg,kjære<3
    Sinnsykt digg med 40 varme grader:) Hjemme i Norge regner det og noen ganger blåser det, og hvis vi er heldige har vi sol i noen timer.
    Har du forresten blitt kjent med noen og trives du på skolen?
    Håper du koser deg masse og har det koselig med familien du bor i.
    Kjempe glad i deg<3

  3. Spennende å lese i bloggen din, Kari! Bildene som Linda tok av oss ble veldig fine, kan prøve å sende over noen🙂 Skjønte ikke helt det derre salsagreiene dine, men du lærer nok endel… Skolen hørtes litt slitsom ut! Men… You can do it! Vi er glade i deg!

  4. Karrii😀 Virker som om dette kommer til å bli et supert år🙂 Håper du bruker boka du fikk av meg, hehe! love u❤

  5. Ja Ida, bruker boka jeg fikk av deg 🙂 love you too<3
    Og Kim, 40 varme grader er ikke saa dig som du trur. Kan ikke vaere utenfor i lenger enn noen faa sekunder, og da maa man vaere i skyggen. I dag er det ca 30 grader, saa vi skal ned til downtown Phoenix aa se oss litt rundt ute, for det er kaldt nok til at vi kan det🙂 Men syns synd paa dere forde om, det jo bedre at det er litt for varmt enn litt for kaldt ;P

Legg igjen en kommentar

