Fjerde uka

Naa begynner jeg aa bli vandt til skolen, ukene gaar fortere og fortere, og jeg er ikke lenger saa stressa naar det er pr#ver. Men jeg har ikke blitt vandt til alt enda. Tror det tar noen mnd for jeg blir det. Men jeg trives veldig naa. Det gaar selvf#lgelig opp og ned, men siden jeg har joina salsa club og art club og har noe aa gj#re paa fritiden gaar det mye bedre. Salsa clubben er blitt veldig g#y naa. Det vi gj#r der er at vi laerer en dans, ikke hvordan man danser salsa, men en koreagrafert dans. Har ikke vaert paa art clubben enda, for f#rste gang er onsdagen som kommer, men jeg tror det blir veldig g#y🙂

I gaar saa jeg foresten en kolibri utenfor kj#kkenvinduet😀 det var skikkelig g#y. Sam sa at de var ganske vanlige her, men jeg syns det var veldig g#y. Den var saa liten, og vingene gikk skikkelig fort😀

Klokka 4 ca i gaar kj#rte Sam meg til en som heter Jordan. Hu hadde poolparty for de som har kor. Det var g#y. men ikke saa mange fra kor klassen min da, men jeg er glad for at jeg dro.

Fagene som jeg tar er foresten:
Apparel design (yndligs faget mitt😀 )
Spansk (alfor lett, for jeg laerer det samme som i fjor😛 )
Art & design
Psykologi (vanskelig, men interesant)
Algebra
Kor

Veldig forn#yd med alle fagene mine😀

I h#st ferien som er uke 42 (uka som bursdagen min er i ) skal vi vaere 4 dager i San Fransisco. Gleder meg skikkelig. Vi skal i Chinatown, og jeg tror det blir skikkelig g#y😀 Skal feire bursdagen min i California😛 hehe

Vel, det var en liten oppdatering fra meg. Haaper dere har det fint i kalde Norge :p i gaar var det foresten 25 grader her, veldig deilig, naa er det oppe i over 30 igjen tror jeg😛 men jeg overlever. Bye bye

3 responses to “Fjerde uka

  1. Saa moro! Fagene dine hoeres veldig morsomme ut! Men naa maa du huske paa at ikke alle ar i kalde hoestnorge.. du har a ei paa Cuba ogsaa!🙂 Jeg skal forresten feire din og Hannas bursdag paa den Dominikanske republikk eller Costa Rica🙂

  2. Heei Kari❤
    Egentlig startet jeg å skrive en mega lang melding, men det ble selvfølgelig fittehøl sletta!! (sry ordvalget, vet du ikke liker det!) Men jeg prøver igjen! Savner deg veldig masse, men det hjelper å høre hvor bra du har det og hvor mye du opplever!🙂 Jeg vurderer faktisk også å lage meg en blogg, hvis jeg noen gang får somlet meg til det ;P hehe! Jeg har det veldig bra her hjemme og dagen faktisk🙂 Håper at du får en super bursdag, med fine gaver! Skal du feire den med venner også forresten? Jeg er veldig glad i deg Kari❤ Og forresten så har jeg et bra ordtak som jeg slenger med her ;P "Take the chance, before it blows away!" (tenk litt over det, for det er veldig viktig)🙂 hehe. Gleder meg til neste innlegg da!
    Masse masse klemmer og hilsner❤

  3. pass spraaket ditt Helene😛 men skj#nner hva du mener, det har skjedd meg skikkelig mange ganger.. Gleder meg til aa lese bloggen din ogsaa. det er ikke ofte jeg er paa datan her, men skal pr#ve aa holde meg oppdatert🙂 hvem er hilsenene fra foresten? hehe. klem tilbake

    Og Ingrid, jeg hadde ikke glemt deg, savner deg veldig mye, og lurer skikkelig paa hvordan du har det. Har lest bloggen din, og det h#res ut som om du har det bra. Men kunne du sende meg hjemme adressen din saa jeg kan sende brev til deg?? Har du foresten funnet ut hvor du skal dra? er veldig misunnerlig:P kjempe glad i dere<3

Legg igjen en kommentar

