Femte uka

Heeeeei😀

Naa sitter jeg paa skolens mac. Biblioteket her er mye st#rre enn paa n#tter#y. Alt er i grunn mye st#rre her:P

I morra er det fotballkamp. Mountain Pointe og Desert Vista skal spille mot hverandre. Og jeg og Sam skal dra sammen aa se paa, selv om vi heier paa forskjellige lag😛

Til helgen skal vi paa festival😀 gleder meg skikkelig. Mange bra band som kommer. Og jeg har ogsaa meldt meg paa aa l#pe halv maraton i januar tror jeg det er, sammen med Janet, Liz og Sam. Vet ikke om det blir saa mye l#ping da men. Det er ca 30 km, vet ikke helt hvor lang tid det kommer til aa ta, men max tiden er 4 timer.

Det har ikke skjedd saa mye spennende i det siste. Paa l#rdag begynte jeg aa bli forkj#la, og i dag er jeg nesten helt frisk, litt vondt i halsen bare. Men ellers har jeg det veldig bra.

Jo foresten. Paa fredag var jeg med art clubben paa fotballkampen til skolen og malte ansikter til folk. Det var veldig g#y🙂 Og paa l#rdag var jeg med salsa clubben og vaska biler. hehe. Det var egentlig ganske g#y det ogsaa, men slitsomt. Jeg var aa saa Hangover med Paige og Sam i helga ogsaa. Den var utrolig morsom😉 og Ida T. new moon kommer ut den samme dagen i Norge som her i USA. Saa jeg kommer nok ikke til aa se den f#r deg😛

Vel, det var en liten oppsummering om hva som skjer med meg. Og jo, i dag er det akkurat en maaned til bursdagen min😀 gleder meg veldig. Bye bye

6 responses to “Femte uka

  1. Karii<3 Høres ut som om du har det kjempebra og moro!:) koselig å høre om hvordan du har det;) Håper det ikke blir så lenge til neste gang! Miss u❤ hugs(L)

  2. Oi.. 30 km!Det er ihvertfall ikke langt. Sier bare lykke til og kos deg:D Du kommer sikkert bare til å bruke 2 timer eller mindre på å løpe.Jeg derimot,kanskje 8 timer eller mer!
    Hvis du har tid endag, kan du legge ut noen bilder av familien din ogsånt? Det hadde vært kjempe gøy og få sett noen bilder fra Usa😀

    16 oktober<3 Kunne ønske jeg var hos deg, på bursdagen din:)

    Kjempe glad i deg<3
    Kim.

  3. Hei Kari<3
    jeg har ikke fått til å kommentere på her før! og det er ikke sikkert at det går nå heller😛 men hverfall, dette høres bra ut! Så mye du får oppleve, kunne ønske jeg kunne oppleve det sammen med deg❤ håper du får en super bursdag Kari, Kim og jeg skulle dratt bort til deg vet du ;P det er veldig bra at du koser deg, det gjør vi også her hjemme🙂 masse masse masse glad i deg Kari vennen<3 meg og kim ringer deg når vi får tid og sånt, men hva er egentlig tidsforskjellen? hehe.
    Klem Klem Helene❤🙂

  4. Hei igjen Kari🙂
    Vet du hva! jeg sitter akkurat nå å ser på den pc’en du brukte i hele fjord! Klistremerkene er fortsatt på også :D:D<3 det er en som heter Caroline som har den ;P Den minner meg så fælt om deg!!! Fikk helt sjokk når jeg så den, hehe😀 masse klad i deg<3 klem

  5. hae? er det noen som bruker datan min?? er tingene mine paa den ogsaa? eller tror du at de har sletta alt som var paa den? haaper ikke det😦 men saa rart at ikke alt du skriver kommer opp som kommentar:/ hmm…

  6. Jeg vet ikke om alt er slette, tror vel egentlig det siden den er blitt gitt til en annen😦 men det er litt rart, tror ikke de bare kan slette alt! De må ha dokumentene dine lagret et eller annet sted, håper jeg!😉 jeg tror det bare var noe galt med pc’n når det gjelder kommentarene mine, men det er fiksa nå da😀 koser du deg fortsatt i USA eller?❤ nå har vi høstferie og det er veldig kos🙂 masse klemmer Helene<3<3<3

Legg igjen en kommentar

