Sjette uka

Denne uka har jeg utrolig mye lekser. Hadde psykologi pr#ve i dag, den gikk helt greit tror jeg, hadde i tillegg psykologi sammendrag lekse til i dag, skrev ca 8 sider! Men det hjalp meg veldig med aa #ve til pr#ven. Skal pr#ve aa ligge litt forran i psykologi fra naa av. Det er veldig slitsomt aa sitte siste dagen f#r pr#ven med lekser. Hodet mitt skikkelig d# naa :S

Denne helga som var hadde jeg forresten den beste helga siden jeg kom hit. Jeg, Sam og Paige dro paa en musikk festival i byen kalt «Fall Frenzy». Blink 182, Fall out boy, slightly stoopid, og mange andre bra band var der. Skikkelig g#y. Vi var der paa l#rdag fra 2-24, of paa s#ndag fra 1-22. Saa fikk ikke gjort noe lekser i helga. Og jeg er mer sliten etter helga, enn f#r. Men det var skikkelig vaert det. Under konsertene saa et et veldig rart fenomen, som alle tydligvis syns var veldig normalt. Helt framme ved scenen l#p folk i en stor ring og dytta hverandre mens bandet spilte. Jeg pr#vde det ikke, men Sam, Paige og broren til Paige syns det tydligvis var veldig g#y. Og det var jo veldig g#y aa se paa. Hvis man ikke syns bandet var saa bra kunne man bare se paa folka som l#pte i sirkel, datt, ble dratt opp igjen og fortsatte aa l#pe. Veldig rart, men veldig g#y. Det var utrolig varmt denne helga ogsaa, siden festivalen var ute ble jeg passa paa at jeg hadde en vannflaske i haanda hele tiden, og heldigvis var det aircondition anlegg ute som man kunne staa ved aa kj#le seg ned:) En super helg :D

I dag skal jeg paa trening igjen, var der en dag for noen uker siden, og har faatt medlemskort naa. Mamma; det kan hende det er det samme treningssenteret som hu norske jobber paa, for det heter noe med fitness, og jeg tror det er ganske nytt. Gleder meg. Det er fortsatt utrolig varm ute, saa faar ikke gaatt tur. Men skal begynne aa gaa tur med den ene hunden naa, saa da faar jeg litt trening da.

I gaar fikk jeg pakke fra deg mamma, tusen takk, det var utrolig koslig🙂 fint aa faa en pause fra leksene. Mamma sendte ogsaa brevene fra Cuba Ida:) det var veldig koslig det ogsaa. Takk.

Haaper dere har det bra i Norge, savner faktisk regnet. Men om ca 3 uke skal jeg jo til San Francisco og der er det visst ganske kaldt, det er like ved havet, saa man kan h#re maake skrik fra der vi skal bo. Gleder meg.

Vet ikke helt om jeg skal skrive mer denne uka. Hvis det skjer noe mer spennende kommer jeg til aa gj#re det. Klemmer :)

Legg igjen en kommentar

