Syvende uke 2

Saa i dag skal jeg paa homecoming dans. Gleder meg veldig. I dag dro jeg og Janet og kj#pte sko. Kj#pte to par, et par som jeg skal ha paa i dag, og et par sandaler, som jeg legger ut bilde av na. Legger ut bilde a de to kjolene ogsaa. Skal ha paa den blaa og svarte i dag, og den hvite dn 31. oktober som er DV’s homecoming dans.

Her er en video fra den assemblyen vi hadde paa skole min paa fredag :) . Jerking (en dase stil) er veldig populaert her. Slutten av videoen er filma paa skolen rett f#r fotballkampen. Mountain Pointe High School Jerkin\’   <– trykk der for aa se

Legg igjen en kommentar

