Tiende uka

Forrige uke hadde jeg h#stferie saa fikk ikke tid til aa blogge, sorry.

Paa onnsdagen i forrige uke var jeg Sam og Paige i Phoenix zoo, det var g#y. Mange fine dyr aa se paa. Syns synd paa mange av dyrene for burene var saa smaa. Men det var en ganske fin dyrehage, dyreparken i Kristiansand er bedre, men det var g#y aa se noe annerledes og gr#nt for en dag.

Paa onsdag kveld gikk flyet til San Francisco. Det var m#rkt da vi kom fram, men fikk en liten sightseeng tur forde om. Kj#rte ned den kronglete gata i San Francisco i bekkm#rket. Filma det, men det syns ikke saa veldig bra paa filmen.

Det vi gjorde mens vi var i San Francisco var:
– Golden gate bridge
– Golden gate park (japanese tea garden)
– Chinatown
– en liten tur i Japan Town
– Castro omraadet
– Fishermens wharf (kaja)
– Heights Ashbury

Hadde det i hvertfall veldig g#y. Og paa bursdagen min ble jeg vekket ca kl 08 av Liz, Janet og Sam med norsk flagg og gaver. De hadde tenkt aa vekke meg tidligere siden det er det som er vanlig i familien hjemme i Norge. Men heldigvis overtalte Sam Janet om at kl 4 var for tidlig. Takk Sam. Ble veldig overraska, og det var veldig koslig av dem.

Har hatt en helt super h#stferie, og naa er snart uke 10 ferdig ogsaa. Bare en dag igjen f#r helga. Gleder meg. Sa ha en god fredag alle sammen.

Og Hanna, Randall og Ida, gratulerer med dagen som var:) haaper dere hadde en super dag, kjempe glad i dere<3

2 responses to “Tiende uka

  1. Storesoes paa Cubaluba

    Hoeres goey ut, Kari! Var dere paa castroomraadet? Nesten paa Cuba da? Fett!

    • haha Ingrid. Castroomraadet er en bydel som er veldig gay vennlige. De har regnbueflagg rundt hvert hj#rne. Men jeg trodde det hadde noe med Fidel Castro f#r jeg fikk vite hva det var. Men hadde det veldig g#y ja😉

Legg igjen en kommentar

