uke 13

Sorry for at det tar saa lang tid mellom hver gang jeg skriver. Siden jeg enda ikke har faatt internet hjemme, og bare har 25min lunch  paa skolen. Har jeg ikke saa mye tid til aa blogge. Men skal pr#ve aa bli flinkere. Det kan forresten hende at jeg faar internet paa onsdag, men jeg p#ver aa ikke ha for h#ye forhaapninger for jeg tror at nettverkskortet er #delagt. Vet ikke helt om man reparerer det eller kj#per nytt, men faar vite det paa onsdag.

Siden sist har det skjedd en del. Det har vaert halloween som er helt sykt her i usa. Folk dekorer husene sine innvendig og utvendig. Butikker dekorer og skolene dekorerer. Veldig g#y. Fredag den 30. okt var det mange som kledde seg ut paa skolen ogsaa. De fleste var vampyrer, men det var noen orginale ogsaa som br#drene mario og luigi. Spessielt g#y naar laererne kler seg ut. Paa halloween, gikk jeg sam og noen andre trick og treating. Veldig g#y. Folk var glade for at du kom til huset dems og ba om godteri. Hvis du gikk forbi huset ditt ble de fornermet, og mange hadde satt ut boller med godteri utenfor huset med en lapp; ta to. Og andre satt ute i gata med en bord forran seg med godteriboller og sa ta en av hver bolle.  Saa fikk en del godteri. Men siden vi skulle paa homecoming dansen til skolen til Sam, kunne vi ikke gaa lenger enn i en halvtme ca.

Homecoming dansen var g#y. Det var ikke saa mange folk der, men den var bedre enn dansen til skolen min. Etter det dro vi til noen andre aa saa paa «skrekk film» ikke skummel akkurat, den het noe med prom, ikke verdt aa se.

Random ting jeg har gjort siden sist er at jeg har tatt paa en hjerne, i psykologi. En ekte menneske hjerne. Jeg hadde hanske paa, men det var ganske ekkelt forde om. 

Ellers har jeg sett to filmer; the vampires assistant, og a christmas charol. Og det var paa s#ndag hvor jeg, Sam og Liz saa a christmas charol. Litt tidlig for en julefilm, og da vi kom hjem lagde Liz cacao med krem eller marshmelows ogsaa h#rte vi paa julemusikk. Litt tidlig syns naa jeg, og det er til og med et hus nede i gata som har hengt opp farga julelys paa taket. ALT for tidlig. Masse jule ting i butikkene ogsaa. Eller masse for meg, Sam saa at det kom til aa komme mye mer. Bare aa glede seg😛

Skulle forklare til Sam at vi hadde cider med markjordbaer smak i Norge, men ante ikke hva markjordbaer var pa engelsk, saa forklarte at det var bittesmaa jordbaer men mye s#tere og bedre. Hu hadde ikke h#rt om det f#r saa jeg skjekka det paa wikipedi, og der fant jeg ut at de bare vokser i Norge og Euresia eller noe. Fikk litt shock. Skulle forlkare til Sam at jeg liker bobler ogsaa, saann volks wagen boble, saa jeg sa boble. Men hu sa at de kalte det bug. Ikke akkurat saa koslig navn som boble, men hu syns visst at boble var et s#tt navn. Ikke akkurat det samme som om vi skulle kaldt boble for insekt…

I morra har jeg forresten fri:) De har veterans day er, saa da faar alle fri fra skolen og de som har vaert i marinen eller militaeret faar ogsaa fri. Veldig fint aa ha fri en dag midt i uka🙂

5 responses to “uke 13

  1. hahaha.. maa jo le litt.. Boble heter beetle, Karita..🙂 og DET bestyr jo faktisk bille..🙂

  2. eller er det beatle? bille vaffal!

  3. Vel, Sam kalte det VW bug. Men heter det beetle paa norsk?

  4. Så heldig du er som får oppleve halloween i Phoenix😀 hørtes veldig gøy ut! og homecoming ball da, det er bare sånt vi her hjemmem kan drømme om liksom!😛
    Oj, ja det var tidlig å starte juledekorasjoenene, men det har begynt å komme juleting i butikkene her også ;P
    Vhææ, ekte menneske hjerne? xD hvor fikk dere tak i det fra, skjærte dere ut hjernen på lærern da eller? haha! xD neida, det var litt slemt..😛 men høres spennende ut! hehe
    Gleder meg til å se deg igjen Kari, det er godt å kunne holde seg oppdatert om hva du gjør og sånt da🙂 Savner deg masse Kari :’)❤ klem

  5. Det var en forelsesning i psykologi om hjernen, for har akkurat hatt om kapittelet hjernen. Derfor fikk vi ta paa hjerner. Hun som hadde forelesningen var en slags doktor, hu var ikke laerer. Og ja, det var ekte menneskehjerne, og sau, og rotte…. veldig ekkelt. Savner deg ogsaa Helene❤

Legg igjen en kommentar

