Uke 14, nr.2

I gaar dro jeg og Janet til data doctoren for aa be de fikse datan min. De sa at viruset (det nye antivirusprogrammet) var et vanlig fenomen, og at de kunne ta det bort. De maa ta ut harddiscen min og scanne den og saa sette den i igen. Og de tar kopi av bilder, musikk og dokumenter som jeg har paa datan fra f#r av saann at jeg ikke mister det. De var veldig hyggelige og det var ikke saa alt for dyrt heller. Billigere enn aa kj#pe ny data i hvertfall. Faar den tilbake om ca to dager ogsaa. Veldig forn#yd. Haaper det ikke blir mer tull med datan min naa. Savner aa vaere paa facebook, og kunen skrive de tre siste bokstavene i alfabetet som jeg naa skriver ae, # og aa. 

Dro til fitnessenteret ogsaa i gaar og pr#vde en latin fusion time med Sam. Det var skikkelig g#y. Blaning av salsa, samba, hopping og shaking. Og i tileg var det veldig god trening, saa det skal vi fortsette med. Liker ikke aa trene paa aperater saa skal pr#ve kickboksing, pilates og yoga senere ogsaa.

One response to “Uke 14, nr.2

  1. Så bra du fikk fiksa pc’n din Kari🙂 Den treningen hørtes veldig gøy ut! passer kon deg helt perfetk😉 jeg anbefaler deg veldig å prøve yoga også ja, jeg går på det nå og det er utrolig bra trening! Krevende og slitsomt, men det får virkelig ut spenninger i kroppen, man blir mykere, gøye øvelse og man føler seg veldig bra etterpå!😀❤

Legg igjen en kommentar

