God Helg

I dag er det fredag, og det er jeg utrolig glad for. I gaar hadde vi korkonsert som gikk overraskende bra, og det var faktisk ganske g#y. Men i dag da jeg vaakna var jeg saar i halsen og snufsete.Flaks at det ikke skjedde i gaar, for da hadde jeg ikke kunnet synge. Men det er fortsatt kipt aa bli syk naar det er julefest med utveksligsstudentene paa s#ndag. Gleder meg veldig, for det blir g#y aa se alle sammen igjen.

Det har begynt aa bli kaldere, i natt sa en i klassen at det var 40 grader fahrenheit. Utrolig kaldt. Tror det er derfor jeg er blitt forkj#la, for vaakna i gaar natt klokka 3 fordi jeg fr#ys. Sover ikke med onklig dyne men med et laken, 2 fleesetepper og et sengeteppe. Skulle tro det var nok…

Ellers begynner jeg med tentamener til uka. Eller de kaller det for finals,men det er som tentamen, og jeg har det i alle fag, vet ikke helt om jeg har det i kor da. Men det tells 20% av karakteren, saa maa gj#re det sier seg selv at man maa gj#re veldig bra, men gruer meg ikke alt for mye, bare til psykologien, tror den blir vanskelig med over 100 avkryssnings sp#rsmaal.

God helg alle sammen:)

2 responses to “God Helg

  1. Hei Kari! Du klarer LETT de finals’a! Husk at det er du i family’n som har brain… JEG skjoenner ikke hvor du har det fra. Smarting!🙂 Slolt av deg, Kari! Virker som du har det veldig bra… Skjoenner godt at du savner dyne, det gjoer jeg ogsaa.. Laken og fleecepledd er IKKE det samme. Har forresten stjaelt et teppe fra flyet. Vil du ha det? Kan jo bli en fast greie… at vi stjeler pledd fra flyet og gir det til deg…😛

    • hehe, ja, hadde vaert fint det. Rart at jeg aldri faar tepper naar jeg flyr:P hmm.. Er ikke bare jeg som har brain da, h#rte du fikk A, og hanna fikk 6 i geo. Kjempe stolt av dere:)

Legg igjen en kommentar

