En uke igjen av skolen

Forrige helg var jeg en tur til en methodistisk kirke som var helt greit. Minna meg ganske om norsk gudstjeneste, men det var greit å ha opplevd det. Fikk forresten en brød-kake liknende bakst der fordi det var første gangene jeg var der.. veldig rart.

Var også på afs julefest og det var veldig koslig. Gøy å se alle folka igjen, også kom jo nissen, det var koslig også. Alle fortalte nissen om hvordan man feira julen i hjemlandet. Og for de som ikke feira jul, snakke om hvordan julen var her i usa. Det var veldig gøy å høre på.

I dag snakka jeg med mamma og pappa på skype igjen, synd at ingrid og hanna akkurat hadde dratt på byen, ellers kunne jeg jo snakka med de også, men skal snakke med mamma og pappa igjen i morra, og da håper jeg å få se ingrid og farmor også. Ikke hanna, for hu drar tilbake til oslo før jeg står opp.😦

I dag hadde vi garasje salg her, og vi måtte stå opp klokka 6 på morran. Er utrolig trøtt og sliten nå, så skal ta en power nap før jeg fortsetter med lekser. Vi fikk foresten solgt utrolig masse i dag, 3 tv’er, stoler og bord, sofa, kaffe, cacao og masse mer. Det var skikkelig kaldt på morran i dag, som det er hver dag egentlig, så det gikk en del cacao. Vi holdt på med garasje salget til klokka 12 ca. Og det kom kunder hele tiden, veldig interesant. Folk drar lissom fra garasje salg til garasje salg i helgene, og tinga som selges er billige også.

I morra skal jeg til Chandler mall og møte noen andre utveksligsstudenter pluss to afs ledere for å snakke om hvordan det går. Vi gjør det hver mnd, men vi er forkjellige steder hver gang. Det er veldig koslig, og vi skal møtes på starbucks, og etterpå skal vi handle litt julegaver.

Som belønning for at sam og jeg hjalp til med garasjesalget (som vi ville hjelpe til med med eller uten belønning) skal alle sammen dra i morra klokka 11 for å få pedikyr. Gleder meg veldig, for det blir første gang jeg får pedikyr. Veldig stas🙂

Uka som kommer blir den siste uka før juleferien. Onsdag og torsdag har jeg finals. Tre stykk hver av dagene. Tror det går greit, for det er avkryssnign, men det betyr ikke nødvendigvis at det er enkelt, bare enklere. Gruer meg til psykologien, tror resten skal gå helt greit.

Hadde forresten en konkuranse i apparel design klassen om å designe den beste veska og den beste skoen. Og gjett hvem som vant to gavekort til starbucks verdt 5 dollar hver? jepp, det var meg😀 veldig ovveraska, for jeg ville ikke akkurat ha kjøpt noen av mine selv, men men. Kan legge ut bilder av de når jeg får de tilbake hvis dere vil?

Dagens absolutte høydepunkt har forresten vært at vi kanskje planlegger en tur til Hawaii  i påske ferien!!! Håper skikkelig at det blir til at vi drar. Har utrolig lyst til å dra😀 men må ikke ha for store forhåpninger, for det er ikke sikkert enda..

Det er foresten koslig om dere skriver komentarer på bloggen min, trenger ikke skrive noe langt, bare et hei er koslig. Det hjelper meg med å fortsette å skrive, og skrive oftere. Vet jeg har vært litt treig i det siste.

2 responses to “En uke igjen av skolen

  1. Håper det blir til at dere får dratt til Hawaii! Det hørtes deilig ut! Vil gjerne at du legger ut fler bilder! Og bildene du vant med i konkurransen!🙂

  2. JA! Legg ut bildene som du vant med! Det var veldig koselig å se deg i går, lillesøs!🙂 Og krysser fingre og tær for at det blir Hawaii!

Legg igjen en kommentar

