Manicyr, pedicyr og bilder

I helga fikk jeg manicyr og pedicyr av Liz og Janet fordi jeg hjalp til med garsje salget, for måtte jo tross alt stå opp 6 på morran, så dette var belønningen til meg og Sam🙂 veldig bra belønning må jeg si. Det var første gang for meg, og jeg nøyt det skikkelig. Satt i masasje stol, fikk fot masasje, scrub og neglak, hva mer kan man ønske seg?

Jeg fikk corall farge med blomst, Sam fikk fransk-pedicyr med en liten snømann på storetåa og jule-grønn neglak på henda. Liz fikk glitrende jule-rød med snø fnugg på storetåa, og Janet fikk rød med snøfnugg på storetåa🙂 Alle ble veldig fine, men må si at jeg liker mine best.

På søndag pynta vi juletreet til langt på kveld. Lysene var nemlig hulter til bulter i knuter, så det tok sin tid. Så nå har vi to juletrær, et ekte med alle slags farger, og et fake med gull og rød farger.

ja, det er en engler på toppen
Noe som er vanlig her er å kjøre rundt i nabolaget for å se på hus som har pynta til jul. Tok bilde av det mest ekstreme huset vi så, og jeg lover, huset vårt er ikke like ekstremt.

Jeg så huset vårt først rett etter det var pynta ferdig og fikk shock, for det var mye i forhold til hva jeg var vandt med, men dette huset jeg tok bilde av har tatt helt av. Legger det ut her, har ikke tatt bilde av huset vårt enda.

I morra og på torsdag har jeg finals. Tror ikke det blir så stress, bortsett fra Ap psychology. Men det går nok bra. Og etter det er det JULEFERIE. Yeey. En uke fri før jul blir super. Gleder meg🙂

6 responses to “Manicyr, pedicyr og bilder

  1. Savner deg kari! Lykke til på finals, du kommer til å gjøre det bra:) Kos deg i ferien:D

  2. Finfin pedikyr! Lykke til med siste innspurt! Jeg har min siste eksamen i morgen, og har INGEN høye forventninger! Vi snakkes til helgen🙂

  3. Finalsa i dag gikk bra, men gruer meg til i morra… Takk forresten, kos deg i ferien du også Jennie:) Har ikke akkurat så høye forventninger jeg heller.

  4. Så bra at den ene finalsen gikk bra:D den andre går sikkert den og, du er flink! Kjempefin pedikyr også! Håper du koser deg masse i juleferien Kari:D Vi savner deg masse her, men tror ikke akkurat du savner snø og 10 minusgrader -_____-‘ God jul og godt nyttår! Klem fra Madelen❤

  5. Så koslig å høre fra deg Madelen. Savner dere, og håper du har en god jul også. Og nei, savner ikke akkurat minus 10 grader, men det hadde ikke gjort noe 0m det hadde snød en dag er. For man får ikke ordentlig julefølelse når det ikke er snø…
    Klem Kari

  6. Nice manicyr og pedicyr Kari! Må også inrømme at det huset var veldig «fint» …haha
    Slutter du på skolen 26.mai?!? Tror vi slutter 18. Juni eller noe…
    Er sikkert litt rart med mange varmegrader og null snø i jula, her har det vært opp til 20- og masse fin snø😀
    Klem❤

Legg igjen en kommentar

