3 dager til julaften

Snakka med Hanna i dag på skype, og da hu sa det bare var 3 dager til julaften fikk jeg litt shock. Det føles ikke som jul  her, selv om det er mye mer julepynt enn det jeg er vandt med. Tror det er fordi jeg ikke er vandt med palmer, kaktuser, 15-20 varmegrader i jula. Men det var vaffal kjempe koslig å snakke med deg Hanna, og gleder meg til å snakke med resten av familien på julaften:)

Skal forresten reise litt mer her i USA før jeg drar hjem. Skal til Las vegas etter jeg har  vært på Hawaii, og så skal vi til Disney world i Florida, rett før jeg skal hjem. Gleder meg skikkelig:D Tror det blir utrolig gøy:)

Kjøpte svenske pepperkaker i en butikk som hete world marked her om dagen, og de smaker akkurat som pepperkaker man kjøper på boks i Norge:)

God jul alle sammen🙂

Legg igjen en kommentar

