Hawaii eller Disney World?

Fikk vite i dag at det blir litt for dyrt å både dra til Hawaii og Disney World, så jeg og Sam må velge hvor vi helst vil. Jeg lener mest mot Hawaii, mens Sam vil fast bestemt til Disney World. Om vi drar til Hawaii blir det i påske ferien (mars) ca 7-9 dager, og om vi drar til Disney World i Florida blir det i skole ferien (juni) ca 4-5 dager.

Noen som vil hjelpe meg med for og mot argumenter til hvor det er gøyest?

Ellers har det ikke skjedd så mye. Ferdig med første skole uka etter ferien, og alt begynner å bli som normalt igjen. Har ikke bytta noen fag, så alt er som vanlig. Egentlig litt deilig.🙂

Det er forresten bare en uke (til søndag) til vi skal gå halvmaratonet (rock and roll marathon). Det tar ca 4 timer å gå, og man kan stoppe på veien å høre på musikken eller stoppe innom for å ta en øl hvis man vil det. Så det blir ikke akkurat førstemann. Men tror det blir gøy:) Har begynt å gå/jogge på tredemølla i garasjen, så jeg ikke skal ha så dårlig kondis. Sier bare lykke til, til meg:P

 Meg og Sam forran en (brun) bommuls eng

4 responses to “Hawaii eller Disney World?

  1. Hei Kari!!
    Så fint bilde av dere🙂 Hørte av mamma at det mest sansynlig ikke ble alle stedene dere hadde snakka om… Og det skjønner jeg jo egentlig. Sikkert dyrt! Jeg har snakka med litt folk som har vært på Hawaii og de sier at det er litt oppskrytt. Det er visst veldig fint der, men litt mye turister og sånn. Det er jo kult å kunne si at man har vært på Hawaii, men ville kanskje gått for Disneyworld…🙂 Tenk at du kanskje får mæte Pocahontas og Kronk!

    Syns det høres dødsspennende ut med halvmaraton med rock langs veien! Men du… grensa for alkohol i USA er vel på 21?? Glad i deg, Kaka!❤

  2. Jeg er enig med deg om Hawaii. Tror det hadde vært en syk opplevelse, men tror Disney World også er det. Ikke mye til hjelp, dette, men uansett hva det blir, så er jeg sikker på at du får det gøy! Fin topp og belte du har på deg på bilde!

  3. Kari :D<3
    Jeg har vært begge stedene og synes Hawaii var best! Kjempe deilig med sol, varme og lange hvite strender!:D Det er også utrolig mye å oppleve der.
    Det er gøy å følge med på bloggen din og se at du har det bra. Gleder meg til du kommer hjem❤

    Klemmer fra Silje😀

  4. Stemmer også for Hawaii🙂 Har selv alltid hatt lyst til å dra dit, så om dere velger Disney World kan vi jo alltids dra sammen på jentetur en gang i stedet da!
    Og så sporty du er kjære, lykke til!🙂
    Klemmer

Legg igjen en kommentar

