Nesten sikker

Hm… Sam og Liz prøver hele tiden å overtale meg til Disney world, og jeg begynner å like det mer og mer. Og hvis jeg ikke drar dit nå, tror jeg ikke jeg kommer til å dra dit ellers. Og er jo skikkelig fan av Disney filmer så tror det kommer til å bli sykt gøy. Og i tillegg skal vi til Rocky Point i Mexico i april som er ved havet. Har morra dagen på å bestemme meg, men tror det kommer til å bli Disney world. Og det er jo til og med en liten del av Norge der;) Men tusen takk for dere som svarte:D har dere noen gang sett et veikryss med 6 retninger?

5 responses to “Nesten sikker

  1. Kjempelurt, Kari. Uansett hva du velger blir det bra.

  2. er det ikke JEG som er storesøs da?? Hm..🙂 Høres knall ut, Kari! Misunner deg Disneyworld! Men unner deg det selfølgelig!

  3. kariiphoenix

    hehe, jo:) Tenkte at jeg aldri kom til å dra dit seinere hvis jeg ikke drar nå, så da blei det Disney World i Påskeferien. Vi skal kanskje dra innom noen studioer også, som universal studios, men får se;)

  4. Så gøy med Disneyworld da!!!
    Jeg og Vilde begynte på reggaeton i går, det var veldig gøy😀 Det var ikke noe nivå 1. så vi måtte begynne på nivå 2. :O
    Det var vanskelig og gikk veldig fort, men det var GØY!!!
    Går du på noe dansing på skolen din??
    miss you<3

  5. Hei Anna🙂 Saa goy at dere har begynt paa reggaeton, vil begynne sammen med dere til hosten, hvis dere fortsetter😉
    Nei, danser ikke noe her, var med i salsa klubben, men det var ikke saa goy som jeg trudde. Men gleder meg til aa begynne aa danse i Norge naar jeg kommer hjem😀 Savner deg ogsa<3

Legg igjen en kommentar

