Sund i Amerika!

Under oppholdet her i USA, har jeg ikke akkurat vært den flinkeste til å trene, og spise sundt. Men i det siste har jeg begynt å spise mindre sjolkolade (som ikke engang kan sammenlignes med freia) og mer frukt og grønd. Som i dag, hadde jeg sundt pitabrød med kylling og spinat til skolelunch, og da jeg kom hjem fra skolen lagde jeg meg burrito med hjemmelaget guakemole. Vi hadde ikke rømme så måtte bruke creme fresh, og hadde heller ikke natvigs krydder blanding, så guakemolen besto av avokado, hvitløk, pepper og cremefresh. Hadde tomat, akurk, og spinat også i burritoen. Her er et bilde:

  

2 responses to “Sund i Amerika!

  1. Så bra at du spiser sunt Kari! Det hørtes veldig godt ut! Jeg har laga bruchetta i dag! Nam!🙂

  2. Nathalie Sørlie

    Hallo!
    Okey, jeg skjønner at dette kan virke litt stalker-aktig, men jeg lover deg, jeg satt å browset gjennom random blogger da din kom opp. Det som fanget min interesse er at du er Norsk og i Phoenix. For et sammentreff. Jeg er og Norsk og i Phoenix. Hvilken skole går du på, og jeg får spørre?

Legg igjen en kommentar

