Random bilder

Bilde 1. Bevis på at jeg har farga håret brunt:

Bevis på at jeg har farga håret brunt!

Bilde 2. Bevis på at Phoenix faktisk får vann i elvene, rundt to ganger i året…

Bilde 3. Bevis på at jeg var på skytebanen og skjøt med ekte pisto. Blei overraska over hvor vanskelig det var å holde pistolen rett fram.

Bilde 4. Bevis på at Phoenix er en flat by. (hvis du ser bort fra at jeg står på toppen av et fjell)

fine solnedgangen, med vann i elva. Ja, vi har vann i elven i Phoenix. (må nevne at det var dagen etter en helg med pøsende regn)Første gang med en pistol. Blei litt overraska over hvor vanskelig det var å faktisk skyte

6 responses to “Random bilder

  1. Du kledde hårfargen utrolig godt, søta! Og du har absolutt veldig pene øyne😉
    Klemmer!<3

  2. Haha, lo av sjutbanan! Var det gøy å skyte? Det har jeg hatt lyst til lenge!!

  3. Så fin du ble på håret Kari,det kledde du!
    Er misunnelig på deg som skal til Las Vegas, det blir sikkert kjempe gøy selv om du ikke er gammel nok da😛
    Happy Valentine som var❤ Jeg feiret dagen med å dra på kino med venner. Vi så "Valentines day", den var kjempe søt, har du sett den??

    • kariiphoenix

      Takk🙂 Happy Valentine til deg òg. Nei, har ikke sett den, men har veldig lyst til det, bra den var søt.

Legg igjen en kommentar

