What happens in Vegas…

… is now on my blog.

I går kom jeg hjem fra Las Vegas etter å ha vært der siden lørdag ettermidag. Det har vært utrolig gøy, selv om det ikke er mye man kan gjøre der når man er under 21 år som er drikke og gambling alderen i Nevada, og resten av USA tror jeg. Nå kan jeg forresten si at jeg har vært i 3 av 50 stater i USA, snart 4 siden jeg skal til Florida (disney world) i spring break🙂 Det vi gjorde i Vegas var å gå innom de fleste av de store hotelene som Paris, Bollagio, Ceasers palace, MGM, Mirage, Planet Hollywood, the Venitian og vi bodde i New York New York.

Det morsomste vi gjorde i Las Vegas var å se «the Blue Man Group». Sorry Hanna og Ingrid, men må si at dette showet slo russe revyene deres med en smule. Hvis de noen gang kommer til Norge, skal jeg spandere billetter på dere, pluss mamma og pappa, for de var helt utrolig flinke, og publikum blir helt dratt inn i det, jeg blei ihvertfall det. Så hvis noen noengang får mulighet om å se de, burde de absolut det, for de var helt utrolig flinke. Slo til og med ylvis brødrene.

Andre ting man absolut må se når man er i Las Vegas er fontene til Bollagio hotell. Det var veldig pent å se på, tok noen bilder og film av det:

Får ikke opplada filmen, men her er vaffal et bilde🙂
Og her kommer noen flere bilder:

 Meg, en av de tre som er i Blue Man Group, og Sam.

Det berømte Las Vegas skiltet.

 The Venitian hotel har blå himmel-tak med skyer en innendørs og utendørs liten kanal med gondoler hvor man kan betale for å få en liten tur med sin private syngende gondol-mann.

Og mamma, jeg har fått meg tatovering. Det er derfor jeg har håret i flette på siden, venta på at den skylle tørke. Tror egentlig jeg ble litt snytt for penga, for man kan nesten ikke se den. Han mannen sa at siden jeg hadde så tynn hud kunne det ta 24 timer før den syns men den har enda ikke blitt svart, den er bare såvitt synlig.  Og forresten, det er bare henna tatoo, så den er borte før jeg kommer hjem uansett😛

Og til sist en liten gjette konkurranse, hva er det på bildet??? Vinneren får ære og berømmelse på det vide verdens nettet😀

iChao!

3 responses to “What happens in Vegas…

  1. Åh, jeg gjetter sånne M & M’s!😉

  2. Badekuler! Høres ut som dere hadde det gøy i Las Vegas!

Legg igjen en kommentar

