Sunn, igjen :)

Jeg overrasker meg selv støtt og stadig. Idag bestemte jeg meg for å jogge en tur, men siden jeg ikke er så vandt i terrenget i naborlaget bestemte jeg meg bare for å løpe 10 min på tredemølla, og må si jeg har dårlig kondis. Men klarte å løpe 10 min i strekk, så er overraskende stolt over meg selv. Og i tillegg bestemte jeg meg for å lage pannekaker til familien, menn, så dro Sam på vannpolo trening, og Janet dro for å hente Liz på jobb, for så å stikke innom en vennine av dem, så det ble vist ingen pannekake overraskelse på dem. Så, jeg bestemte meg for å bruke opp de brune bananene og den  to ukers gamle mangoen til noe nyttig, nemlig smoothie. Da jeg var på matmons.no for å skjekke pannekake oppskrift fant jeg denne smoothien med banan, mango, appelsin juice og epler. Og flaks for meg hadde jeg alt dette i kjøkkenet. Har til og med frokost til i morra også. Må også si at den ble veldig god🙂

Har bestemt meg for å bli en ny meg. Men kan ikke ta all æren selv. Leste på bloggen til min kjære søster Hanna at hu skulle bli sunnere, og jeg har ikke akkurat vært den sunneste i det siste selv. Og føler meg lat og sliten når jeg ikke trener eller spiser sunt, så det må jeg gjøre noe med.

I det siste har jeg bare spist potetgull til frokost, hamburgerbrød med toma, litt potetgull, og en sånn peanøtt bar til skolelunch, oreo kjeks når jeg kommer hjem fra skolen, og det har ikke blitt mye middag i det siste. I dag for eksempel var smoothien middagen min.

Min nye plan går da ut på:
– Spise mer frukt
– Spise oftere
– Drikke mer vann
– Trene minst en time i uka
– 30 pushups om dagen
– IKKE sette seg ned forran TV’når jeg kommer hjem fra skolen.

Svaret på gårsdagens spørsmål var M&M’s, og riktig vinner var min bestevenn Ida Torgerstuen fra Oslo. Gratulerer, du er nå en heldig vinner av en super stor luft klem, se i postkassa i de nærmeste dagene for en hyggelig overraskelse i posten🙂 Bildet ble forresten tatt i M&M fabrikken i Las Vegas.

Nå over til dagens spørsmål.

Hvor er dette bilde tatt?

3 responses to “Sunn, igjen :)

  1. I USA… Vant jeg?! :p

    Så flink du er som skal være sunn. Da får vi se hvem som greier å holde ut lengst da🙂

    • kariiphoenix

      Hehe, ja, det er i USA, men hvor i USA, det er et sted jeg har vaert.. Tror nok at du holder ut lengst😛

  2. Hmm, jeg gjetter San Fransico? ^^ Kjempeflink du er som er sunn! Merker det har blitt litt vel mye usunn mat på meg i det siste også, så kanskje jeg skal slenge meg på. Og hurra for at jeg gjettet riktig🙂

Legg igjen en kommentar

