Super bloggern, moi…

I dag har jeg vært flink atter en gang.. Jeg gikk faktisk hjem fra skolen i dag! Jeg tenkte at jeg skulle ta bussen (for 3. gang) men siden det var fint vær, ikke for varmt og ikke for kaldt, motvind vel å merke. Pluss at jeg har mye lekser så rekker ikke dra til treningssenteret, selv om jeg hadde planer om det, bestemte jeg meg bare for å gå hjem. Jeg har en handy ipod touch med wifi, så skjekka på kartet hvor langt det tok å gå hjem, og den viste 59min. Og siden bussen kom om 20 min, og det tar ca 40 min med buss, pluss 10 min å gå hjem fra bussholdeplassen, var det like fort å gå. Og det var ikke slitsomt heller. Løping og jogging er det verste som fins, men å gå er noe av det beste🙂

Svaret på forrige spørsmål var forresten San Fransisco, nærmere Pier 39, som jeg besøkte i vår. Og vinneren er igjen Ida Torgerstuen fra Oslo, gratulerer igjen🙂

Dagens spørsmål: Hvilket kinesisk nyttår er vi nå i? (Ikke tenk på hva slags dyr det er på bilde)  

Har psykolog prøve i morra, så kan ikke blogge mye, men skal prøve å blogge mer enn én gang i uka, og det skal nok gå greit, når jeg ikke jeg skriver så mye.

I morra og på onsdag har vi «late start» fordi alle sophmores (1.klassingene) skal ha noe som heter Aims test, nesten som nasjonale prøver bortsett fra at de får karakter. Så da skal jeg kanskje spise frokost klokka 7:30 på ihop i morra (the International House Of Pancakes) med noen venner fra skolen.

PS. Hvis dere har spørsmål, eller rett og slett bare vil snakke med meg, kan dere enten skrive mail til meg karifjeld92@hotmail.com eller adde meg på skype kari.kaka jeg har ikke msn, og facebooken min funker ikke for tiden, tror det er på gunn av den nye facebook. Tenkte bare jeg skulle si ifra, hvis dere skriver til meg på facebook kan jeg ikke svare.

Ha det bra🙂

5 responses to “Super bloggern, moi…

  1. kariiphoenix

    BTW (by the way) så er ikke «late start» på norsk. . Ville ikke at dere skulle tro at det var en liksom start. hehe. Veit ikke hvorfor jeg ikke bare skreiv sein start, men det var liksom fortere å skrive late…

  2. Lett! Tigerens år!

  3. iHop, er det ikke der Sam fra «I am Sam» driver å spiser pannekaker hele tiden?! Hmhm, koselig med frokost med venner der da!🙂

  4. vi er i tigerens år nå !!!

  5. kariiphoenix

    Jeg tror det ja Hanna. De har vaffal gode pannekaker der🙂

Legg igjen en kommentar

