Tigerens år

Glemte å si i forrige innlegg at svaret var tigerens år, og det var Ingrid Fjeld ble vinneren av den konkuransen.

Det nye spørsmålet er: Hva er «feil» med dette bildet?  

4 responses to “Tigerens år

  1. Det som er feil er at du ikke sitter oppå kamelen
    Pappa

  2. Nathalie Sørlie

    Hallo igjen! Herremin så dårlig jeg var på å svare deg da. Makan. Men ja, jeg går på ASU. Trives så det holder😉 Hehe. Hvordan liker du deg her da? Har ikke hørt om skolen din, men den er sikkert knall den og? hehe.

    • kariiphoenix

      Så bra at du trives🙂 Jeg har det veldig bra her jeg også, og er fornøyd med skolen min. Veldig stor forskjell å gå på en skole med 2500 elever i stedet for 500. Men her kan jeg i hvertfall velge fag som jeg liker. Hvor lenge skal du bo her i Phoenix?

  3. Nathalie Sørlie

    Hehe. Ja, herremin, samme her. Phoenix er jo søren i meg gedigent! Jeg skal i første omgang være her frem til sommeren, studerer egentlig i Australia, så må tilbake dit neste semester for å fullføre graden min. MEN man skal ikke se bort ifra at jeg tar turen hit igjen. Jeg elsker USA😉 Hehe. Hvor lenge skal du være her da? Bor du hos en familie eller?

Legg igjen en kommentar

