Surprise party

I går hadde vi lagd surprise bursdags fest for Sam med kake, ballonger og limosin. Vi hadde noe som heter scavenger hunt. Vet ikke hva det heter på norsk, men slik er reglene: først delte vi oss i to lag og hadde to forskjellige lister. På listene sto det ting vi måtte gjøre, som å finne en rund ting, som en stein eller en ball og ta bilde av at alle lag medlemene sitter på en sklie. Ting man vanligvis gjør en lørdags kveld. Det var i hvertfall gøy.

I det siste har jeg forresten hatt halsbetennelse (tror det er det, eller bare en forkjølese.)  Hadde feber torsdag, vondt i hodet, og sår hals. Janet ville at jeg skulle dra til legen for å få antibiotika, men jeg leste om halsbetennelse på nettet, og der sto at det at det fint kunne gå over etter en uke. Flaks for meg følte jeg meg bedre allerede i går. Ingen hode pine eller feber, bare litt vondt i halsen, men jeg er fortsatt ikke helt frisk. Håper bare jeg blir bra før søndag, for da skal vi til Disney World. Skal være der i 5 dager, og gleder meg skikkelig.

Akkurat nå skal jeg snakke med mamma og pappa på skype Dette er meg, blue man group mannen, og Sam (som har bursdag på tirsdag) i las vegas.

Det sov var feil på forrige bilde, var at kamelen i bakgrunnen tisset. Jeg skjønte ikke helt hvorfor kameramannen lo da hu tok bildet, men det så jeg etterpå da jeg så på bildet…

One response to “Surprise party

  1. Nå vet ikke jeg om du har sett på «One Tree Hill», men er scavenger hunt det samme som de gjorde der en gang??

Legg igjen en kommentar

