Here we come…

Diseny world. Ja dere så rikig. Om bare litt over 6 timer sitter jeg på flyet til LA, og så går turen videre til Orlando, Florida. Gleder meg veldig. Tror ikke det har sunket helt inn at jeg skal til en verden hvor alle favoritt skuespillerne mine bor. Helt vilt. gleder meg skikkelig til å se the cinderella castle også. Det slottet som er vist på begynnelsen av ALLE Diseny filmene. Og jeg gleder meg til å se pirates of the caribbean også. Vet ikke helt hvor mange roller coastes jeg skal ta, siden jeg har traumer over sist gang jeg tok en. Jeg kan ikke ha vært mer enn 6 år og satt sammen med pappa med Hanna og Ingrid i vognen bak. Jeg hadde på meg yndligs capsen min og var klar for å kjøre. Det var da det traumatiske skjedde. Capsen min fløy av, og hele turen var ødelagt. Husker at jeg gråt resten av turen. Heldig vis fant Ingrid capsen min da vi var trygt nede på bakken. Men rollercoastere ble ikke det samme siden.

Jeg klarer fint andre karuseller, men rollercoastere… Sam elsker karuseller, og jeg har lovet henne å prøve en rollercoaster, men jeg tror nok jeg foretrekker å gå nede på bakken å ta bilder i stedet. Men det betyr ikke at man ikke kan ha det gøy forde. Slipper i hvertfall å stå i kø i 30 minutter…

Men, nå må jeg hoppe i dusjen og begynne å pakke. Kanskje rydde rommet mitt også, for det er jo alltid deilig å komme hjem fra ferie til et ryddig rom. Har akkurat snakka med mamma og pappa i ca 2 timer, veldig koslig, og temperaturen her ute er så varmt at man kan sole seg i bikini, som jeg gjorde i går. Har ikke fått så veldig farge, men er vaffal ikke like bleik som jeg kunne vært, i kalde Norge. Skal ikke gni det inn, så slutter inlegget der.

Nå er det forresten Spring Break, for dere som lurte. For her i USA har man ikke vinter ferie eller påske ferie. Så det er vaffal noe som er bedre i Norge, og vi har heller ikke påske egg i lilla kartong her heller… Snakkes når jeg kommer hjem fra Florida, bye.

One response to “Here we come…

  1. Åh, er misunnelig, Kaka!! Hilse masse te keiser Kuzco, Skip, Nala og Kenaii!🙂 Og seff til mister Sparrow!!..😛

    Nyt hver dag i USA, Kari!

Legg igjen en kommentar

