Bilder

Forrige helg sa jeg at jeg skulle gå opp A mountain, men det ble det visst ikke noe til, vi gikk heller opp South mountain som er mye nermere, og som har utsikt over nesten hele phoenix. Legger ut bilder fra turen, fra påska, og noen bilder fra disney world.

South Mountain:

 Hva? Er det ikke lov til å ha med seg pistol eller alkolol på tur? Trudde detta var amerika jeg..

Påske egg:

 hardkokte egg dyppa i maling. for å få hvite streker brukte vi fettstifter. Etter vi hadde malt dem, tok vi av skallene og lagde eggsalat… Amerikanere er rare.  På lørdagen spiste vi påske frokost, og fikk påske kurver av påskeharen med godteri i.🙂

Etter frokosten gikk vi ut i hagen for å finne påskeegg med godteri. Man kan diskutere om amerikansk godteri er godt eller ikke, men det var i hvert fall gøy å lete etter de 95 egga som var gjemt, og jeg fant 45 av de:)

Busstur:

 Bilde av meg og Beth på «Alex bussen». Bussen som går rundt naborlaget hvert 40ende minutt? Og er gratis!

Disney World:

Løvenes konge

 Tømmerenna

 Norsk troll

Slottet til Askepott

Dette bildet er dedikert til Ingrid. Hehe, her er mr. sparrow.. neida. Men det var så mørkt der inne at jeg ikke fikk et bra bilde av den levende Jack Sparrow, sorry.

Til sist er det noen bilder som er tatt på onsdag da vi hadde fri fra skolen:

 Meg, Beth, og Zoë

Beth, Zoë, og meg

 Meg, Beth, Zoë.

Håper alle hadde en god påske, og nå er det ikke lenge igjen til Grand Canyon turen. Gleder meg:D

One response to “Bilder

  1. Herlige bilder kari, du er skjønn!
    Superglad i deg søta🙂

Legg igjen en kommentar

