Jeg skal på ball!

For litt siden bestemte jeg meg for at jeg heller ville dra på prom (ball) enn Grand Canyon som begge er 1.Mai. Ombestemte meg da en vennine av meg (Beth) sa at vi kunne dra sammen til Grand Canyon hvis jeg blei med på ball, så da valgte jeg både i pose og i sekk.

I går dro jeg til ASU (arizona state university) for å se Sam spille sin siste vannpolo kamp for high school. Dessverre tapte de med et mål, men det var deilig å sitte i sola å se på en spennende kamp. Etter det dro Zoë og jeg til Chandler mall, for å finne ball kjole og sko. Og gjett hva jeg fant? En kort lys-rosa kjole, sølv-aktige høyhelte sko, og to topper. Zoë fant en blå kort kjole også, så da er vi klare for ball, om bare to uker! gleder meg.

Her er bildet av kjolen og skoa, det ser veldig gult ut, men det er bare fordi lyset var så rart. Den er egentlig lys rosa. Overraska meg selv også, for jeg liker jo egentlig ikke rosa…

Før jeg dro på shopping satt jeg ute i hagen med bikini og solte meg. Tror det var ca 30 grader, så det var deilig å kjøle seg ned i bassenget. Det var faktisk første turen i bassenget i år, så jeg måtte jo ta noen bilder med undervanns kameraet mitt!

Håper sola og varmen kommer og blir hos dere i Norge også, for dere kan godt få litt av varmen her🙂

3 responses to “Jeg skal på ball!

  1. Kari! Du ser jo helt fantastisk ut🙂 Den kjolen var utrolig fin! Gjett om jeg skal låne den når du er hjemme igjen, hehe😉
    Glad i deg, pena<3

  2. Så fin du er, Kari!🙂 Kjempe fin kjole og sko!! Og heldig som har sola hos deg! Nyt de siste månedene, nå flyr tida fra deg snart! Vi gleder oss til du kommer hjem. Klem

  3. kariiphoenix

    Tusen takk🙂 Selvfølgelig kan du låne den Ida, for du aner ikke hvor mange klær jeg vil låne av deg når jeg kommer hjem, har jo litt å ta igjen siden du har hatt noen av klærna mine snart et år nå, haha. Gleder meg til jeg kommer hjem også Ingrid, savder deg.

Legg igjen en kommentar

