Eastern escape

1. mai var det ball (altså i går). Temaet var eastern escape, ikke at alle skjønte helt hva det betydde, om det var asiatisk, eller europeisk, men vi fant fort ut at det var indisk tema, med lykter i taket, og esentriske farger. Det var ikke så mye dekor som man hadde håpet på, men det brydde man seg ikke så mye om, siden det var et dansegulv der, med en DJ.

Ballet var utrolig gøy. Først dro vi til ei som heter Gemma, alle hadde tatt med en matrett hver, jeg hadde laget pannekaker og jordbærsyltetøy. Og ikke for å skryte eller noe, men pannekakene var perfekte, og alle likte dem. På fredan etter skolen var vi hos Gemma for å pynte til dagen etter, så må si at hagen til Gemma var bedre dekorert enn ballet, men men. Hva mer kan man forvente da ingen av oss hadde hjulpet til med å pynte til ballet😛

Her er forresten noen av bildene vi tok, alle bildene er på facebook for de som vil se. Men for de som ikke har facebook, eller som har meg som venn, legger jeg ut noen av de her.

2 responses to “Eastern escape

  1. Høres kjempe gøy ut Kari🙂 Dansa du med noen gutter da? Hehe. Kunne ønske vi også kunne ha ball oftere! Gleder meg til du kommer hjem, er det virkelig sant at du kommer på bursdagen min?<3 Klem<3

  2. kariiphoenix

    Det var mye gøyere enn det det høres ut😀 Jeg drar fra Phoenix den 27. juni, veit ikke helt sikkert hvilken dag jeg kommer hjem, men tror jeg kommer hjem den 28 ja:)

Legg igjen en kommentar

