Pops! (eller Glee, som mamma kaller det)

Torsdag of fredag denne uka hadde jeg kor konsert. Hadde jobba hele våren med sanger, koreografi og kostymer, og resultatet ble strålende, om jeg kan si det sjæl. Det viktigste er i hvert fall at alle hadde det kjempe gøy🙂

 Her er noen av bildene som ble tatt. Uheldigvis hadde jeg glemt kameraet mitt, så måtte stjele dissa fra noen andre. Det neste bildet er hvordan håret mitt så ut etter konserten. Det ble bare større og større, siden vi ikke hadde tid til å kreppe det før konserten, sang jeg den første sangen med halve håret kreppa, hahahaa. Janet og Sam syns de merka at håret mitt bare ble større.  Likna ikke helt på meg sjøl kan man si…

I dag, den 9. mai er det mors dag i USA, så have a nice mother’s day mamma😀 Koslig å snakke med deg og pappa på skype i dag;)

Fikk årboka her om dagen også😀 yeey!

  Det eneste triste med å få årboka er at det betyr at året snart er omme :'(  men det beste er at jeg vil huske dette året livet ut😀

Legg igjen en kommentar

