Student of the month!

Jeg siterer Bruce Kipper, the principle of Mountain Pointe High School: «We are proud to inform you (Kari’s Parents) that Kari has been selected as one of the Outstanding Mathematics Studens of the Month for the month of April in Algebra 1-2…» Haha, gjett om jeg blei overraska, eller, det har vel kanskje noe å si at jeg hjelpe lærern kommer til meg hver dag og spørr hva svarene mine er, og skjekker om hu har det samma. Men uansett, utrolig gøy å bli månedens student, fikk et diploma og greier!

Må bare forte meg å si lykke til Ida, og håper du ikke kommer opp i kinesisk eksamen, kryssa fingrene mine for deg😛 Og lykke til alle dere andre også, som snart har eksamen. For min del er jeg ferdig med psykologi eksamen, som var avkryssningsprøve (alle eksamenene her er avkryssning😛 slækt) tror det gikk helt greit, og er ganske så sikker på at jeg kommer til å bestå i psyokologi siden jeg har A i faget fra før av. De andre eksamenene gruer jeg meg ikke til, kan kanskje si at jeg har et lite stykke klisterhjerne, siden jeg egentlig ikke trenger å øve til faget før prøven, jeg bare føller med i timen fordi jeg er interesert, og fordi det er avkryssning, kanskje mest derfor:P Må bare si jeg føler synd på dere som har litt vanskeligere eksamen enn det jeg har, men,, jeg har eksamen i ALLE fagene. Fortsatt ikke stress, føler faktisk at jeg er ganske ferdig med skolen, har bare 11 dager igjen😀 Yey for meg!

I dag gikk jeg hjem fra skolen, med olabokse! Det var sikkert 30 grader ute, så jeg bare MÅTTE kjøpe meg en frappuchino (happy hour denne uka, med halv pris på frappuchino) så fikk kjølt meg ned mens jeg gikk hjem. Og må faktisk si at det er veldig avslappende å gå en times tid med musikk i ørene, og iskaffe i hånda.

I går da Sam henta meg fra skolen, dro vi innom Target, super butikken hvor du kan kjøpe alt du trenger. Og der fant jeg to små «grow kit» potter for 1 dollar hver. Kjøpte en med basillikum, og en med jordbær. Siden jeg ikke har avokado planten min her å ta vare på (den lever takket være mamma hjemme i Årøysund!) tenkte jeg skulle prøve på noe som jeg kanskje kan komme til å spise. (det kommer jo aldri avokadoer på treet mitt) Sam hilser forresten. Hu ler over at jeg skryter over at jeg er «student of the month :P  Over til viktigere saker…  Jeg så en utrolig stor gecko i dag, kom ikke så nærme, så man må myse veldig for å se hvor stor den egentlig var:

Har egentlig ikke noe spennende å fortelle fra helga, siden brukte tiden på å slappe av og soove. Var veldig sliten etter å ha vært på skolen til seint på kvelden. Det eneste spennede jeg gjorde var å dra på pops konserten med Sam til skolen hennes, og etter det skulle vi finne på noe med paige og Sara, men da vi gikk bort til bilen til sam, begynte Sam å skrike og da så jeg også at det var to personer i bak i «trucken» til Sam, og det var paige og sara, vi holdt på å dø.  Og i dag tidlig sa Janet at vi hadde fått gave fra dem utenfor. Og da jeg gikk ut, så jeg at de hadde tegna med kritt på hele oppkjørselen.  hahahhahaahaha. Må si de har bra humor da. Sam syns tydligvis ikke det var såå gøy… Så nå må Sam og jeg finne en måte å ta igjen på. Vi tenkte å bombadere bilen til Paige med bilder av lamaer, veit ikke helt hva greia dems med lama er, men jeg sier vartfall ikke nei til å printe ut bilder av kuzco, og tegne djevel lama i oppkjørselen! can’t wait.

Som slutt på inlegget legger jeg med et bildet av Bailey og meg. Legger det ut bare fordi jeg veit hvor mye dere savner meg🙂 Så det er derfor jeg legger ut så mange bilder av moi😛  Ps. Visste ikke hvor mange rynker jeg hadde før jeg så detta bildet!

Legg igjen en kommentar

