Siste skoledag

I morra er det siste skoledag! Det kommer til å bli rart å gå gjennom gangene for siste gang, se lærerne mine, «klassekameratene» mine, skolen for siste gang. Og sa ha det til noen av vennene mine forhåpentlig vis ikke for siste gang. For jeg vet at jeg vil komme tilbake hit mer enn én gang i løpet av livet. Og flere av vennene mine har sagt til vil besøke Norge også, hvis de får tid og penger til det😛 Det har vaffal vært gøy så lenge det varte, og kommer aldri til å glemme dette året. Har årboka til å minne meg om det også. Har tatt den med på skolen hver dag de siste to ukene så folk kunne skrive i den.

På fredag skal jeg «hoste» et «pool party» med noen av utveksligsstudentene fra AFS. Og etter det skal jeg over til Zoë og ha en jente kveld. Den perfekte dagen😉 Må prøve henge med folka her så mye jeg kan, for det er faktisk bare 33 dager til jeg sitter på bussen til LA!! helt sykt. Er virkelig ikke klar for å dra. Håper bare jeg klarer å instille meg selv mentalt på å dra før dagen plutselig er der.  Dette er noe vi lærte av kor lærern forrige uke. Det er veldig gøy, skal lære det til dere når jeg kommer hjem, etter at jeg har lært dere ninja, hvis dere ikke kan den leken. Veldig populært her.

Nå har vi fått vann i bassenget igjen også. Har vært i det 2 ganger allerede etter det ble pussa opp. Og det ser veldig fint ut nå, uner vann også: Dette er Linda, hu er kona til Dennis som er Afs kontaktpersonen min. Hu har henta meg fra skolen et par dager, så på fredagen dro vi innom Cupz n’ Crêpes, en koslig «fransk» liten kafe.

Det var alt for denne gang. Ha en strålende vår dere, og håper at sommern kommer til Norge for fullt snart. I morra klokka 12 har jeg sommer ferie! Yeyah

One response to “Siste skoledag

  1. Ååå, Kari! Skjønner at du gruer deg til å dra fra alle vennene dine der borte, men du har en haug av folk som gleder seg til du kommer hjem! Glad i deg, lillesøster!

Legg igjen en kommentar

