Mekanisk okse, Kina og IIIIIS

For noen dager siden dro Sam og jeg til Rawhide, et cowboy turist sted hvor de hadde ekte cowboyer, lasso, og mekanisk okse. Og selvfølgelig måtte jeg jo ta bilder med alt som har med turist og Amerika å gjøre. Så her er de, bildene fra Cowboy-land..

  Jeg hadde ikke helt teken på det…

Sam

 Sam klarer seg strålende. hahaa, aner ikke hvordan hu klarte det.

Tidligere på dagen dro hele familien til det kinesiske kultursenteret. Janet sa først at vi skulle på kinesisk market, så jeg blei jo overlykkelig, elsker markeder. Mens jeg tenkte på marked som i syden, med alt mulig junk du ikke trenger, mente Janet mat butikk. Ikke akkurat det samme, men fikk jo tatt et bilde med en kineser som lagde gooode pannekaker med kokos inni. Nam🙂

 Tro meg, det var veldig gode pannekaker!

 På kinesisk restaurant

 I den kinesiske hagen

I går dro vi igjen for å spise mer kinesisk mat, og etter det dro vi å kjøpte is. Det var nemlig 2 for 1 scoop. Jeg valgte jamoca almond fudge og oreo is. Veldig god is. Her er et siste bildet  

countdown til I leave Phoenix:         11 days
countdown til I’m home in Norway: 13 days

Legg igjen en kommentar

