Hasta luego Phoenix

Jeg lovte at jeg skulle skrive en siste gang før jeg dro fra USA, så det er det jeg gjør nå. Dette blir altså det siste innlegget mitt fra USA, tror ikke jeg skal skrive mer på denne bloggen lenger når jeg kommer hjem heller, kanskje et innlegg for å fortelle hvordan det var å møte familien og venner og sånt først, men tror ikke jeg kommer til å blogge mer, vi får se.

For ca 10 minutter siden sa jeg ha det til Beth, bestevennen min her i USA for siste gang. Det var skikkelig trist. Vi spiste frozen yoghurt (smaker som is) og så kjørte vi henne til hobby lobby, nesten som lines hobby bare tjue ganger større, for søstra hennes skulle kjøpe perler. Tror hu blei veldig inspirert da hu så armebåndene Beth og jeg lagde til hverandre. Vi satt på en kafé og lagde de. Først trodde vi de som jobba der skulle bli sure, siden vi bare kjøpte en kaffe og en flaske vann, og satt der i 3 timer, men de var veldig hyggelige, og spurte hva vi dreiv med.

In tjue min skal vertsfamilien min og meg til et sushi sted som heter Haru. Hvor sushien kommer på rullebånd, og man bare tar hva man vil og betaler for talerkene etterpå. Veldig gøy, gleder meg.

I morra skal jeg spise lunch med vertsfamilien og så skal de kjøre meg til et bowlingsted klokka 3 og så er det ha det bra til dem. Så skal vi ha en liten orientasjon der, bowle og så hopper vi i bussen og kjører til LA. Skal sove på hotell der til mandag så reiser jeg med fly kl 16.20 LA tid tror jeg det var, og er hjemme i Norge norsk tid 16.40 tro jeg. Gleder meg skikkelig til å se dere på flyplassen Mamma, Pappa, Ingrid og Hanna!

 Et veldig sjarmerende bildet av meg med fugl på hodet. Det er fra da vi dro til Tucson, og mata alle dyrene.

 Har vært veldig grumpy i det siste, siden jeg skal dra snart, så syns detta bildet passa bra.

2 responses to “Hasta luego Phoenix

  1. rart å tenke på at det er det siste blogginnlegget du skriver fra statene, blir bedre å ha deg hjemme hos oss! Også må vi dra utpå på onsdagen!!!! jeg bestiller sol!!

  2. Gleder meg utrolig mye til du kommer hjem i morgen Kari !!!!❤ Vi må finne på noe en dag du har tid, samme når. Du trenger nok litt tid med familien først, og det skjønner jeg😉 Bare jeg får vært med deg så fort du har tid!😀 Klem❤

Legg igjen en kommentar

