Siste innlegg

Dette er altså mitt aller siste innlegg på denna siden. Vet ikke om det er noen som følger med på bloggen min lenger, siden jeg allerede er kommet hjem til Norge. Gamle kjære Norge. Det er egentlig veldig deilig å være hjemme, men rart på samme tid. Vennene og søstrene mine hadde surprise party for meg i går, som var utrolig koslig. Nesten alle var der, noen få var på ferie.

Har kanskje tenkt til å lage en ny blogg etter sommerferien, men vet faktigsk ikke om jeg får tid, eller orker, da skal jeg ihvertfall skrive på engelsk. Savner å snakke engelsk. Har ikke gått en uke engang, men det var et stort shock å høre folk snakke norsk etter å snakke engelsk så lenge. Heldigvis skal familien min og jeg til Amsterdam i sommer, så da får jeg snakke litt engelsk vaffal.

 Jeg dro på båttur med Hanna og Randall, og det var skikkelig kos, deilig å være i båten igjen, for det har jeg virkelig savna, og havet.

Resten av sommern skal jeg bare være med venner, jobbe og kose meg. God sommer🙂

3 responses to “Siste innlegg

  1. Hei Kari:) Jeg følger med litt:)

    Det er rart å komme hjem… VELDIG rart. Jeg syntes det var rart i et år nesten. Selv om jeg ikke hadde noe stress da jeg først dro til USA… Rarere å komme hjem!
    Men en perfekt tid å komme hjem på da! God sommer! Ser deg vel på Meny😉

    • Ja, det er rart. Føles litt som om jeg har vært her hele tiden, og så føles det litt som deja vu også. Er veldig glad jeg kom hjem på sommern, og at vennene mine hadde fest for meg, tror det hjalp🙂 God sommer til deg å Helene, vi sees.

  2. Jeg leser vettu!! Og skriver!🙂 Godt å ha deg hjemme igjen!

Legg igjen en kommentar

